4decor.bg е задължен да обработва личните данни при условия, гарантиращи тяхното съхранение и недопускане на случайната им загуба и само за посочените цели:

     • за комуникация

     • за приемане, обработка и доставка на поръчките на клиента

     • за реклама и маркетинг

…../ Всеки купувач се счита за уведомен с настоящите общи условия, че са му гарантирани пълните права предвидени от Българското законодателство.

…../ Физическото лице има право по всяко време да поиска от администратора на лични данни:

    • потвърждение за това, дали отнасящи се до него данни се обработват, информация за целите на това обработване, за категориите данни и за получателите или категориите получатели, на които данните се разкриват;

    • съобщение до него в разбираема форма, съдържащо личните му данни, които се обработват, както и всяка налична информация за техния източник;

  • информация за логиката на всяко автоматизирано обработване на лични данни, отнасящи се до него.

    • Администраторът на лични данни предоставя информацията безплатно.

…../ Физическото лице има право по всяко време да от администратора да:

    • заличи, коригира или блокира негови лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на закона;

    • уведоми третите лица, на които са били разкрити личните му данни, за всяко заличаване, коригиране или блокиране, извършено в съответствие горепосоченото, с изключение на случаите, когато това е невъзможно или е свързано с прекомерни усилия.

……/ Правото на достъп по чл. /…….. – горе/ и правата по чл. /….. – също зависи от Вашата номерация/ се осъществяват с писмено заявление до администратора на лични данни”/ отправено по електронен път трябва да съдържа:

1. име, адрес и други данни за идентифициране на съответното физическо лице;

2. описание на искането;

3. предпочитана форма за предоставяне на информацията.

4. подпис, дата на подаване на заявлението и адрес за кореспонденция.

……../ Личните данни на купувача може да бъдат предоставени на прокуратурата, полицията, съдебните институции или други държавни органи, на основание и в рамките на законовите разпоредби и в следствие на изрично отправено искане от тяхна страна за това.

 имат  гаранция. Гаранционният срок на всеки продукт е посочен в техническите му характеристики, като изключение от това правило са някои категории стоки, които поради спецификата си не могат да имат гаранция.

– Поправката или ремонтът на продукт извън гаранционния срок подлежат на заплащане от страна на Купувача.

– При възникнала рекламация в законовия гаранционен период, клиентът трябва да се свърже или с фирмата вносител на съответната марка-бранд, или с  artboxhome.eu, за да получи информация за възможните варианти за решаване на проблема.

– Стандартна форма за предявяване на Рекламации, възникнали по време на гаранционния период, можете да изтеглите от тук.

– Гаранцията автоматично отпада при какъвто и да е опит на клиент сам да извърши ремонт, както и при неспазване инструкциите за монтаж, за поддръжка, при неправилна експлоатация и при щети възникнали по време на транспортиране на стоката до сервиза.